שאלות נפוצות

פטרת בציפורניים היא זיהום המתרחש בעקבות נוכחות של דלקת. כ-20 אחוז מכלל מחלות הציפורניים הידועות כיום נובעות מדלקת זו. לאנשים מסויימים באוכלוסיה ישנה נטייה לפתח פטרת בציפורניים. דבר זה נפוץ בקרב אנשים שהמערכת החיסונית שלהם מוחלשת או בקרב חולים בסוכרת.

ברוב המקרים הפגיעה תתרחש בציפורניים באצבעות הרגליים, אך הפטרייה יכולה לפגוע גם כן באצבעות הידיים, לרוב ע"י הדבקה.

הסיבה לכך נעוצה בין היתר בעובדה שאצבעות הרגליים נמצאות במשך רוב שעות היממה בתוך גרביים ונעליים ולפיכך נוצרת בהן סביבה אופטימאלית להיווצרות של פטריות שזקוקות לחום וללחות על מנת לשגשג ולהתפשט.

ככל שסביבת אצבעות הרגליים או הידיים תהיה מתאימה יותר להיווצרות של הזיהום כך גדל הסיכוי שהקנדידה (הנמצאת בכל גוף במצב רדום) תפרוץ ויתפתח זיהום המוביל לפטרת.

לצורך מניעת הצטברות לחות ועל ידי כך מניעת התפתחות הזיהום, מומלץ לא לנעול נעליים סגורות, וכן לנעול נעליים פתוחות, כגון סנדלים, ככל האפשר. במידה ואין מנוס מנעילת נעליים סגורות מומלץ לגרוב גרבי כותנה ולדאוג להחליף את הגרביים מספר פעמים ביום.

כיום קיימות בשוק מבחר שיטות לטיפול בפטרת. כמה מהן ניסיתם ללא הצלחה? התשובה של רובינו ברורה.
הטיפולים המוצעים בשוק, כגון משחות ותמציות הפועלות באופן שיטחי, כדורים המסכנים בריאותית את גוף המטופל, מכשירי לייזר ביתיים בעלי פולסים חלשים אשר לא מגיעים לעומק רבדי הנגע. טיפולים אלה אינם מחסלים את הפטריה מבסיסה באופן מלא ולעיתים אינם מקלים אפילו לזמן מוגבל.
השיטה שאנו מציעים בקליניקות שוהם מבוססת על סדרת טיפולים מותאמת אישית, יעילה ומוכחת, המשלבת טיפולי לייזר עם טיפול ביתי משלים.
הגיע הזמן לראות תוצאות!

קליניקות שוהם הוקמו בקפידה על ידי מנהל בעל ניסיון של יותר מ10 שנים בתחום. המטפלות שלנו בעלות ניסיון מוכח בתחום. מעבר להבנה, הידע והניסיון הרב בנושא הפטרת ובטיפול בו, בקליניקה שלנו חשוב לנו לשפר את אורח חיי המטופל, חשוב לנו שתצאו עם חיוך ותוצאות אמיתיות.
כיוון שאנו בקליניקות שוהם כל כך בטוחים באיכות ובתוצאות הטיפול, אנו נותנים לכם 7 שנות אחריות!

הטיפול אינו כרוך בכאב. תיתכן הרגשת חום ועקצוץ קל הנסבלים לחלוטין.